9. Valná hromada Sdružení přátel Jaroslava Foglara
Vyberte atribut, podle kterého se bude vyhledávat:
ID Kategorie Titulek Úvod Text Tags Obrázek 1 Obrázek 2 Autor Datum vložení Datum publikování Zveřejnit Soukromý článek? Počet zobrazení25.11.2008 23:25
Se konala 22. listopadu 2008 jako již tradičně v Brně – Lužánkách. Přinášíme vám náhled zápisu Valné hromady a odkazy na přílohy.
1. Prezence (9.00–10.00)
Valnou hromadu SPJF tvořilo podle údajů na prezenčních listinách plných 63 členů SPJF.
K dispozici byly členům SPJF stánky s knihami a sběratelskými předměty, zdarma pak k rozebrání aktuální verze Stanov SPJF, Výročních zpráv SPJF za rok 2007 a všech pěti Směrnic o činnosti SPJF.
2. První část jednání (10.00–12.00)
Valná hromada SPJF byla zahájena dosavadním předsedou SPJF Milošem Vraspírem – Bobrem.
Program Valné hromady SPJF byl schválen v nezměněné podobě (ov *).
Valná hromada jmenovala orgány Valné hromady. Volební a mandátová komise byla ustanovena ve složení Adéla Vožechová – Bublina, Ivan Jung – Mexičan a Jana Fischerová – Fišík (ov). Dále byla schválena Návrhová komise ve složení Kamil Albrecht – Soki, Jaroslav Hladký – Jerry a Martin Svatoň – Svišť (ov).
Valná hromada vzala na vědomí zprávu o činnosti, sestávající z následujících bodů.
Vedení SPJF dále udělilo čestné uznání v SPJF:

3. Druhá část jednání (13.00–15.00)
Návrhová komise představila návrhy na úpravu Stanov SPJF a návrhy pro usnesení Valné hromady. Valná hromada je projednala a o jejich ne/přijetí rozhodla. Následuje jejich výčet se záznamem hlasování.
„Valná hromada SPJF ukládá Vedení SPJF pro období let 2008–2010 zejména následující.
Pokračovat i nadále s činností v oblastech:
Zveřejňovat zápisy z porad vedení SPJF, vyjma neveřejných informací, na internetových stránkách SPJF, případně písemně členům SPJF, kteří o to požádají.
Projednávat na svých zasedáních všechny písemné podněty členů SPJF nejpozději při nejbližší poradě, hlasovat o nich a autorovi podnětu podat písemnou odpověď.“
4. Volný program (15.00–16.00)
Na závěr Valné hromady SPJF proběhla ještě jednou diskuze k projednávaným bodům a zejména k nepřijatým změnám stanov a usnesením.
Kromě toho byly uskutečněny ještě některé filmové a fotografické projekce z činnosti SPJF.
5. První porada nového Vedení SPJF
Nově zvolené Vedení SPJF si zvolilo pro následující období Výkonný výbor SPJF ve složení:
Zhotovením zápisu 9. Valné hromady SPJF byl pověřen Hynek Cígler – Hyňas.
Zpráva byla schválena Výkonným výborem SPJF a potvrzena předsedou Návrhové komise 25. listopadu 2008.
Písemnou podobu Zápisu si mohou vyžádat členové SPJF na adrese sdružení - přijde jim poštou s nejbližší poštovní zásilkou.
Přílohy
Originál zápisu je možné stáhnout zde.
Součástí Zápisu Valné hromady jsou dále následující dokumenty:
* V závorce jsou uváděny výsledky hlasování v následujícím formátu: (ov) = hlasování proběhlo pouze konstatováním optické většiny; (x;y;z) = (pro;proti;zdrželo se). V případě, že některý z údajů byl pouze konstatován na základě shledání optické většiny, je v zápise (x_ov;y;z), případně (x;y_ov;z) a údaj popisující optickou většinu je dopočítán z celkového počtu registrovaných účastníků Valné hromady.
Valnou hromadu SPJF tvořilo podle údajů na prezenčních listinách plných 63 členů SPJF.
K dispozici byly členům SPJF stánky s knihami a sběratelskými předměty, zdarma pak k rozebrání aktuální verze Stanov SPJF, Výročních zpráv SPJF za rok 2007 a všech pěti Směrnic o činnosti SPJF.
2. První část jednání (10.00–12.00)
Valná hromada SPJF byla zahájena dosavadním předsedou SPJF Milošem Vraspírem – Bobrem.
Program Valné hromady SPJF byl schválen v nezměněné podobě (ov *).
Valná hromada jmenovala orgány Valné hromady. Volební a mandátová komise byla ustanovena ve složení Adéla Vožechová – Bublina, Ivan Jung – Mexičan a Jana Fischerová – Fišík (ov). Dále byla schválena Návrhová komise ve složení Kamil Albrecht – Soki, Jaroslav Hladký – Jerry a Martin Svatoň – Svišť (ov).
Valná hromada vzala na vědomí zprávu o činnosti, sestávající z následujících bodů.
- Obecné zprávy předsedy o činnosti SPJF a Vedení SPJF, sestávající zejména z informací o publikační činnosti SPJF, expozicích a výstavách, semináři Hledáme lék na dětskou kriminalitu, oslavách Roku s Jaroslavem Foglarem a dalších aktivitách (Miloš Vraspír – Bobr, předseda SPJF).
- Zprávy poboček SPJF za období let 2006–2008, prezentované jejími zástupci:
- Pražská pobočka (Milan Lebeda – Alpín);
- Perpetuum – Jihomoravská pobočka (Renata Chloupková);
- Halahoj – Třebíčská pobočka (Vít Oplatek);
- Severomoravská pobočka (Ivan Jung – Mexičan);
- Východočeská pobočka (Ferdinand Forró – Ferda).
- Pražská pobočka (Milan Lebeda – Alpín);
- Zpráva o správě klubovního hnutí (Jiří Kalina – Čáp).
- Zpráva o hospodaření SPJF za období 2006–2008 a Zpráva o stavu členské základny SPJF (Marek Polák – Sharp).
- Zpráva Revizní komise SPJF za období 2006–2008 (Antonín Špaček).
Vedení SPJF dále udělilo čestné uznání v SPJF:
- Prázdninové škole Lipnici za vytrvalý rozvoj foglarovské myšlenky a výchovných metod;
- Milanu Teslevičovi za ilustrátorskou podporu činnosti SPJF.

3. Druhá část jednání (13.00–15.00)
Návrhová komise představila návrhy na úpravu Stanov SPJF a návrhy pro usnesení Valné hromady. Valná hromada je projednala a o jejich ne/přijetí rozhodla. Následuje jejich výčet se záznamem hlasování.
- Valná hromada bude dále projednávat změnu Stanov SPJF v následujících oblastech: věková hranice volebního práva na Valné hromadě; schvalováním klubů SPJF. Neschváleno (ov).
- Vedení SPJF bude povinné informovat o závěrech porad Vedení SPJF (vyjma neveřejných informací) na internetových stránkách SPJF včetně výsledků hlasování. Na vyžádání bude tyto informace zasílat zájemcům písemně. Schváleno (58_ov;1;4).
- Vedení SPJF bude povinné projednávat písemné podněty z řad členů SPJF nejpozději na příští poradě Vedení SPJF, hlasovat o těchto připomínkách a písemně jejich adresantovi odpovědět. Schváleno (59_ov;0;4).
- Vedení SPJF se bude v období let 2008–2009 zabývat Směrnicemi pro činnost SPJF a znovu přezkoumá jejich formulace i fakta, vyplývající z jejich konfrontace se Stanovami SPJF. Neschváleno prostou většinou přítomných členů SPJF (18;18;11).
- Vedení SPJF nechá posoudit Směrnice pro činnost SPJF právníkem. Neschváleno (3;53_ov;7).
- Vedení SPJF přezkoumá možnosti opětovného začlenění členů klubů při SPJF mezi řádné členy SPJF – v současnosti jsou totiž evidováni pouze v rámci tzv. „neorganizované mládeže“. Neschváleno (1;51_ov;11).
- Vedení SPJF bude podrobně, otevřeně a pravdivě informovat členskou základnu o aktuálních nedostatcích a nešvarech. Neschváleno (7;26;17).
- Milan Lebeda – Alpín (56 hlasů);
- Miloš Vraspír – Bobr (55 hlasů);
- Marek Polák – Sharp (53 hlasů);
- Jiří Kalina – Čáp (51 hlasů);
- Ferdinand Forró – Ferda (51 hlasů);
- Renata Chloupková – Renča (51 hlasů);
- Hynek Cígler – Hyňas (47 hlasů);
- Vít Oplatek – Vítek (47 hlasů);
- Iva Tesárková – Choroš (43 hlasů);
- Martina Rauerová – Margi (42 hlasů);
- Vojtěch Hanuš – Vojta (42 hlasů);
- Slavomil Janov – Nashville (38 hlasů);
- Radim Kejík – Rolf (36 hlasů);
- Ivan Jung – Mexičan (34 hlasů);
- Robert Folwarczny – Kosťa (31 hlasů);
- Karel Judex – Jestřáb (9 hlasů).
- Zdeněk Matěja – Zandt;
- Antonín Špaček;
- Vladimír Vyskočil.
„Valná hromada SPJF ukládá Vedení SPJF pro období let 2008–2010 zejména následující.
Pokračovat i nadále s činností v oblastech:
- práce s dětmi a mládeží;
- společensko-humanitární;
- badatelsko-sběratelské.
Zveřejňovat zápisy z porad vedení SPJF, vyjma neveřejných informací, na internetových stránkách SPJF, případně písemně členům SPJF, kteří o to požádají.
Projednávat na svých zasedáních všechny písemné podněty členů SPJF nejpozději při nejbližší poradě, hlasovat o nich a autorovi podnětu podat písemnou odpověď.“
4. Volný program (15.00–16.00)
Na závěr Valné hromady SPJF proběhla ještě jednou diskuze k projednávaným bodům a zejména k nepřijatým změnám stanov a usnesením.
Kromě toho byly uskutečněny ještě některé filmové a fotografické projekce z činnosti SPJF.
5. První porada nového Vedení SPJF
Nově zvolené Vedení SPJF si zvolilo pro následující období Výkonný výbor SPJF ve složení:
- předseda: Miloš Vraspír – Bobr (12;0;1);
- 1. místopředseda: Milan Lebeda – Alpín (12;0;1);
- 2. místopředseda: Jiří Kalina – Čáp (12;0;1).
Zhotovením zápisu 9. Valné hromady SPJF byl pověřen Hynek Cígler – Hyňas.
Zpráva byla schválena Výkonným výborem SPJF a potvrzena předsedou Návrhové komise 25. listopadu 2008.
Písemnou podobu Zápisu si mohou vyžádat členové SPJF na adrese sdružení - přijde jim poštou s nejbližší poštovní zásilkou.
Přílohy
Originál zápisu je možné stáhnout zde.
Součástí Zápisu Valné hromady jsou dále následující dokumenty:
- Obecná zpráva předsedy o činnosti SPJF za období let 2006–2008.
- Zpráva Revizní komise SPJF za období let 2006–2008.
- Zpráva o hospodaření SPJF v období let 2006–2008 a Zpráva o stavu členské základny.
- Zpráva o správě klubovního hnutí SPJF.
- Zprávy o činnosti poboček za období let 2006–2008: Jihomoravské, Východočeské a fotogalerie činnosti Pražské pobočky.
* V závorce jsou uváděny výsledky hlasování v následujícím formátu: (ov) = hlasování proběhlo pouze konstatováním optické většiny; (x;y;z) = (pro;proti;zdrželo se). V případě, že některý z údajů byl pouze konstatován na základě shledání optické většiny, je v zápise (x_ov;y;z), případně (x;y_ov;z) a údaj popisující optickou většinu je dopočítán z celkového počtu registrovaných účastníků Valné hromady.
Vytvořil 23. ledna 2011 v 18:06:57 mira. Upravováno 4x, naposledy 6. července 2011 v 05:48:29
Diskuze ke článku
21. ledna 2009, 18:50
a ikdyž si budu odporovat (vůči předchozímu vzkazu) tak Tě zvu tupče třeba na koncert SKA-P do Prahy 10.2. nebo k nám do štatlu na Tleskače 5.2. nebo na Sto zvířat 26.3. Myslím si že není neutrálnější půda než na koncertě kde je fakt mega lidí! Jestli máš lepší nápad tak napiš sem. Jo, ještě třeba Stínadla v Praze, ale to je v lastně akce SPJF, takže s toho máš v gatích, tak to asi nic.
P:S.: jo nemysli si, že ZVU znamená PLATÍM :=)))
a taky bas moh konečně říct KDO JE TEN PŘÍMÝ ÚČASTNÍK OD KTERÉHO MÁŠ INFORMACE.
21. ledna 2009, 18:43
Zdarec všem šprotům! malá připomínka pro všechny: tím, že budete neustále odpovídat na vzkazy jistého nejmenovaného Kamíra doufám, že jsem to napsal dobře), tak ho jen podporujete v jeho trapném sebezvýrazňování, protože je to prostě TUPEC!!!
28. prosince 2008, 23:03
Kawi: >:-P
28. prosince 2008, 19:35
No myslím,že to už zašlo docela daleko.Pochybuji,že jak Ježour tak ElMariachi zažili STB asi jako já.Tedy vůbec,takže to tady nevytahujte.Myslel jsem,že z těchto stránek má dýchat kamarádství a přátelství(to se snad týká i diskuzí).Admin by měl tyhle příspěvky zatrhnout,nejlépe hned v zárodku.Pokud máte nějaký problém řešte si ho přes soukromou poštu.Nebo použijte chat.
28. prosince 2008, 13:17
Ty, viz ten předchozí komentář. Myslím, že vlastně oba používáte termíny, o nichž nemůžete zase tolik vědět. StB jste asi zažili jako malí kluci (já ji sice nezažila vůbec, ale nepíšu o tom). To mě jen tak napadlo při čtení těch komentářů. Ale musím říct, že se při tom čtení bavím - jak píšete jednou o Kofole, pak o Pikárci, pak pro změnu o Kofole... :)
28. prosince 2008, 02:18
Kawi: Kdo?
27. prosince 2008, 23:08
Hlavně, že ty znáš StB dokonale, viď?
27. prosince 2008, 11:07
Ježour: Takže naposled - mám informace přímo od poškozené osoby,takže Ty mi nemáš co vyčítat!!!A nespojuj mě s STB,zřejmně nevíš co to bylo,když si to dovolíš použít tady!Ty jsi nemožnej..A NAUČ SE PSÁT MOJE JMÉNO SPRÁVNĚ,SOUDRUHU SEDLÁKU!!!
27. prosince 2008, 10:53
Němý vzkaz pro DeleteMacha: To označení je pro tvé STBácké mánýry. Soudruhu Kamíne.
Detailní informace STB bývaly ověřené z několika bezpečně ověřených (a patřičně okrášlených) zdrojů.
Detailní informace STB bývaly ověřené z několika bezpečně ověřených (a patřičně okrášlených) zdrojů.
26. prosince 2008, 23:57
Sem vlož komentář ... Kofola forewer =)
26. prosince 2008, 23:55
Ježour: Nauč se psát mé jméno správně,já Tvoje taky veřejně neprezentuju,pokud na mě mluvíš,tak na mě mluv jako na normálního člověka,soudružský pozdrav si nech pro své soukmenovce,děkuji!Komunismus neuznávám,pokud volíš KSČ,je to tvoje věc..Odkud mám přesné informace Ti může být jedno,novinář taky své zdroje neuvádí,ale věř,že mám celou věc popsanou do detailu..
BTW - zajímalo by mě,proč se do mě navážíš,když se ta věc bezprostředně netýká ani Tebe,vysvětlíš mi to laskavě?
Tímto z mé strany diskuzi na toto téma končím!Děkuji!
24. prosince 2008, 18:28
Kawi: Lepší o Kofole než o mučení :-)
Krychlík: Já chodím do práce na půl čestou, to musím někdy zkusit
Ježour: Tobě taky, příteli :-)
Krychlík: Já chodím do práce na půl čestou, to musím někdy zkusit
Ježour: Tobě taky, příteli :-)
24. prosince 2008, 13:40
rikitan: Tak když chodíš do školy na sedmou, tak tady v Brně je většinou tma noo když se zhasne, nevim jak u vás jestli slunko svítí 24 hodin denně ale v Brně je to normální no...:) a jasný to prase na te petce na té etiketě.....
24. prosince 2008, 13:22
Je zvláštní, proč u článku věnovaného Valné hromadě řešíte Kofolu... :) Jinak, taky přeju pěkné Vánoce.
24. prosince 2008, 12:26
Soudruhu Kamine: A pokud máš pocit, že se to, co se událo na táboře SPJF 2007 TEBE bezprostředně týká, tak mi řekni jak!?
Krom toho, nevšiml jsem si, že by ses na tom táboře vyskytoval, takže nechápu, odkud máš tak přesné informace!!! Snad jsi jasnovidec?
Přeji VŠEM dobrým lidem pohodové vánoce a bohatého ježíška!
Krom toho, nevšiml jsem si, že by ses na tom táboře vyskytoval, takže nechápu, odkud máš tak přesné informace!!! Snad jsi jasnovidec?
Přeji VŠEM dobrým lidem pohodové vánoce a bohatého ježíška!
24. prosince 2008, 00:34
Rikitan20: U nás na vesnici to máš těžký..Je tu obchod,ale pochybuju,že 24.12. bude mít otevřeno a do města kvůli dvoum lahvím kofoly už nepojedu..
23. prosince 2008, 20:52
Krychlik: Nasvícené prase? Myslíš na té PETce, jo? Ty jo, tak to koukám... Tak mě napadlo, jak jste na to ve škole přišli, když jste tam behem dne? To tam máme nějakou temnou komoru?
ElMariachi: Brácha, tady na Mělníku ji mají všude... I v té pizzerii Mex jak si tam jednou na mě čekal, až přijdu z práce :-) U vás není koloniál nebo večerka?
ElMariachi: Brácha, tady na Mělníku ji mají všude... I v té pizzerii Mex jak si tam jednou na mě čekal, až přijdu z práce :-) U vás není koloniál nebo večerka?
23. prosince 2008, 18:59
Krychlik: Fakt?Tak to je mazec =)Škoda,že jí už do štědrýho dne nemám u nás kde koupit =(
23. prosince 2008, 18:45
hej a víte to, že ta kofola ve tmě svítí, úplná pecka byli jsme z toho ve škole hotový..to prase když se to nasvítí.....
23. prosince 2008, 14:54
Ježour: a neuč mě znát,co je šikana,znám ji dobře,dvanáct let skušenosti s ní je myslim si dostatečná praxe..I když jsem agresorem nikdy nebyl já,ale vim že má mnoho podob a ani jedna nejni správná..
23. prosince 2008, 14:45
Ježour: A pokud definuješ šikanu takto: Cílevědomé a opakované ponižování osoby skupinou či jednotlivcem - patrně ti došlo,že takto se dá definovat přesně to,co se na tom táboře stalo,protože přesně toho se tam ti dva kluci dočkali..Až něco řekneš,tak se zamysli,o čem mluvíš..Protže tou definicí jsi to přesně vymezil - opakovaně se jim ubližovalo . svazováním až jim zmodraly některé končetiny,políváním i splaškovou vodou (ponižování),nebylo jim ani umožněno důstojně si dojít na WC (močení se svázanýma rukama a necháním tábornic aby se takto poníženému smály - opakované ponižování) a mohl bych pokračovat dalšími příklady mi nepřijde jako ok,pokud si to myslíš,tak si začnu něco myslet o tvý inteligenci..
23. prosince 2008, 14:39
Btw: Proč tady nepromluví i Krychla,že je mu to jedno?Proč tady mluví jen Jerry,který se bojí,že tim,že by s tímto nesouhlasil tak tím přijde o rádoby "přátele" a stane se opovrhovanou osobou jako my,kterým se nelíbí co se tam na tom táboře stalo?Navíc,pokud šli na přepad tábora členové SPJF tak se to vždy bralo jako domluvený přepad a nikdy se přepadu nestalo to co předvedli táborníci a vyškovští vedoucí,takže nechápu kde prostě někdo pořád bere tu drzost to tu zlehčovat!!!
23. prosince 2008, 14:34
Rikitan20: Přesně tak,naprostý souhlas! =)
Myška: Správně řečeno =)
23. prosince 2008, 14:32
Ježour: Až se naučíš zákony této země a budeš je umět přesněji interpretovat,potom můžeš něco plkat,ale do tý doby se do mě nenavážej,protože evidentně nevíš,co všechno slovo šikana vyznačuje..Děkuju!
22. prosince 2008, 23:12
souhlasím s Bobrem, nevím jestli to byla přesně šikana, ale nic správnýho to rozhodně nebylo a že se to takhle nechá plavat a Jerry se s tím smíří, mi něpřipadá vůbec OK...
a mimochodem, zrovna dneska jsme v makru nakoupili tu růžovou kofolu a je dobrá :-)
a mimochodem, zrovna dneska jsme v makru nakoupili tu růžovou kofolu a je dobrá :-)
21. prosince 2008, 21:00
Ježour: Ano, to je jedna z mnoha variant jak vymezit šikanu. Šikana je ale také stav, kdy má agresor nad obětí fyzickou či početní převahu (Krychlík a Jerry vs. vedoucí tábora, zástupci + několik ostatních). Také většina projevů šikany naplňuje skutkovou podstatu trestných činů (Bobr má dojem, že se tam trestný čin stal). Důležitým znakem šikany je nepoměr sil mezi agresorem a obětí (to si myslí Bobr, že tomu na táboře tak bylo). Vyvrať Bobrovi, že na táboře šikana nebyla a možná bude mluvit jinak :-)
21. prosince 2008, 20:42
Kamine: Asi nevíš, co to znamená šikana! To, co se událo na táboř Bobří stopy rozhodně šikana nebyla!
Šikana je cílevědomé, pravidlené a neoprávněné ponižování druhé osoby, jinou osobou, nebo skupinou osob. Pokud vím, tak Jery a Krychla přišli cíleně - na přepad tábora.
A pokud máš pocit, že se to, co se událo na táboře SPJF TEBE bezprostředně týká, tak mi řekni jak!?
Šikana je cílevědomé, pravidlené a neoprávněné ponižování druhé osoby, jinou osobou, nebo skupinou osob. Pokud vím, tak Jery a Krychla přišli cíleně - na přepad tábora.
A pokud máš pocit, že se to, co se událo na táboře SPJF TEBE bezprostředně týká, tak mi řekni jak!?
21. prosince 2008, 10:14
Jerry: Já Kofolu pil ještě když ty jsi cucal sunar, tak proto ta QUALITKA :-)
20. prosince 2008, 18:24
Jerry: A je o to smutnější,že jí uznáváš za normální i Ty,kterýho samotnýho se to dotklo..
20. prosince 2008, 18:21
Jerry - jestli máš odvahu Ty,přijď někam na neutrální půdu,nemám proč jezdit na akce sdružení,jehož převážná část vedení a dost valná část členů uznává šikanu za normální věc..
19. prosince 2008, 23:00
Jo a eště něco: Rikitane, neabsolvoval si nějaký degustátorský kurz o Kofole?? máš fakthustý až profesionální hodnocení, QUALITKA
19. prosince 2008, 22:57
Rikitan: chápu tě, ale prostě barbora je vpoho, ty bláho! Ale na Original se shodnem, ne?
ElMariachi: Tak se vyžvejkni na ňáký normální akci kde třeba budu, já osobně si otom klidně pokecám, ikdyž zastávám názor, že furt to vytahovat je naprostá tupost, ale na druhou stranu si myslím, že je potřeba vysvětlit neználůkům mapu. Zajímalo by mě třebas odkud máš "věrohodné info" a kde furt chodíš na ty kecy (keců plno). Ale FAKT je ubohý řešit to po netu, to dokáže s prominutím (i bez něho) každé vypatlané šprot!!! a nečeř furt vodu takle se zajímavým opravdu neuděláš! zdar&zdar
P.S.: Fšeckim pjekný sfátky. Zdravím z vánoční nadílky Perpetta.
17. prosince 2008, 12:16
Jerry: Mám od jisté osoby přímo toho zůčastněné přesný popis toho všeho co se tam stalo,takže tvojí výpověď nepotřebuju..Pokud máš ještě nějaké poznámky na mou adresu,směřuj je do pošty..Pokud ne,tak by jsi se měl zamyslet nad tím výrazem "kdyby sis aspoň viděl do huby" Ty sám..Toť ode mne vše!
11. prosince 2008, 20:47
Jerry, tobě to mučení na táboře asi zahybálo s myšlením, ne? Skořicová je právě dobrá proto, že je ta skořice v ní málo cítit. Takže Kofola s lehkým nádechem skořice je pro mě více chutnější než Kofola, kde jsou třesně cítít tak moc, že přehluší chuť Kofoly. Když už Colu s příchutí třešní, tak bych si koupil Dr. Pepper Colu. Ta už se sice těžko sežene, ale právě její chuť je čistě třešňová...
9. prosince 2008, 06:02
Achjo, dyť je to už trapárnička.
8. prosince 2008, 18:46
Hyňas: nejsu Jaroslav ty turečku a rozhodně sem nebyl v návrhový komisi. bacha abych tě nežaloval! :=))))
Rikitan: náhodou barborková je lepší než skořicová, protože je v ní ta třešeň aspoň cítit, kdežto té skořice je v té skořicové jen stopa a je to celkově slabý.
KOFOLA ORIGINAL FOREVER!!!
ELMariachi: kdyby sis aspoň viděl do huby když vůbec neznáš mapu ty prvnísvětováskupino, hňupe! Esi chceš a máš odvahu se objevit na ňáké akci tak ti (i jiným rádobyznalcům) milerád povim jak to na tom zatrachtělím Pikárcu bylo.
Zdar&zdar fšeci!
6. prosince 2008, 20:49
Hyňasi, nepokusíme se jí přesvědčit?
4. prosince 2008, 18:24
ElMariachi: Děkuji tedy za uznání od tvé temné části tvého já
Hwaelos: Mám tedy nastavit svoji milou a epesní tvářičku?
Topik: Měla-li by Margi pejzy, byla by fakt crazy.
Hwaelos: Mám tedy nastavit svoji milou a epesní tvářičku?
Topik: Měla-li by Margi pejzy, byla by fakt crazy.
4. prosince 2008, 17:52
velice
4. prosince 2008, 17:52
Náhodou, kdyby Margi měla pejzy, mohla by vypadat celice zajímavě.
4. prosince 2008, 13:51
Jo, a samozřejmě blahopřeju Čápovi ke žlutému, Vojtovy k tmavomodrému a Jerrymu a Jauvajzovi k zelenému Březovému lístku. Vše už je evidováno v pyramidě na Zóně Břez. lístků. A pokud se mezi podpisy neobjevilo moje jméno, zasloužil by Hynek štulec, ne-li něco horšího:)
4. prosince 2008, 13:46
Je to tak, řek bych, že Margi nebo Renči by taky slušely vousy, kníry, kotletky, případně licousy:)
4. prosince 2008, 01:33
Hynku,nechtěl jsem to poznamenat,ale jsi trapný...
2. prosince 2008, 16:58
Jj, je na něm prasátko Helča
2. prosince 2008, 15:18
Topik333: Právě, to je ta třešňová a jak už jsem psal níže, je vynikající, i když na loňskou skořicovou nemá...
2. prosince 2008, 06:49
Já viděl novou Kofolu s růžovým vaščetem, ale nevím, oc to je za příchuť.
1. prosince 2008, 23:07
A co vykřičník, tomu nedáš právo na existenci? Žaluji tě za potlačení základních existenčních práv tohoto nebohého interpunkčního znaménka!!!
1. prosince 2008, 19:08
Prostě neumíte uznat chybu,to je celý..Tečka!
1. prosince 2008, 17:39
Sám účastník onoho inkriminovaného přepadu, se veřejně na Valné hromadě vyjádřil, že nevidí důvod, proč celou situaci dále rozmazávat.
Není tedy pochyb o tom, že uživatel, zde označovaný se jako ElMariachi touží pouze vyvolat konflikt.
Další komentáře k ElMariachimu zde nejspíš nejsou nutné, neboť se sám zdiskredituje svým "Bohoušským" chováním. Kofola, nekofola!
Není tedy pochyb o tom, že uživatel, zde označovaný se jako ElMariachi touží pouze vyvolat konflikt.
Další komentáře k ElMariachimu zde nejspíš nejsou nutné, neboť se sám zdiskredituje svým "Bohoušským" chováním. Kofola, nekofola!
1. prosince 2008, 09:45
Dovoluji si upozornit, že bylo na podnět Vedení SPJF doplněn první odstavec bodu 3: "Valná hromada bude dále projednávat změnu Stanov SPJF v následujících oblastech: věková hranice volebního práva na Valné hromadě; schvalováním klubů SPJF. Neschváleno (ov)."
1. prosince 2008, 00:24
S radostí si také dovoluji konstatovat, že většina členů Vedení zdobí svoji tvář alespoň částečným vousem, tedy se můžeme směle zařadit mezi spolky vousáčů!
1. prosince 2008, 00:22
Jsem nadšeným (někdy dokonce fanatickým) potlačovatelm občanských (a někdy i lidských) práv. Zejména potlačuji právo na vulgární projevy, právo na lež a také právo na blbost ( které ovšem někteří filozofové řadí mezi základní práva vůbec). Myslím, že bych měl být potrestán např. ElMariachim. Na rovinu!
30. listopadu 2008, 23:00
Jj,máš recht =)
30. listopadu 2008, 21:53
A já všem pro odlehčení situace doporučuji barborkovou Kofolu - je vynikající :-)
30. listopadu 2008, 21:41
Mimoto - zmínil jsem se tu někde o financích?Autor schovaný za nickem NaRovinu se zřejmě pohybuje na hranici mezi fanatismem a blázněním..Doporučuju kávu,nebo čokoládu na uklidnění a utřídění myšlenek..
30. listopadu 2008, 21:39
Tomuhle někdo říká na rovinu?Ž SPJF místo toho aby potrestalo agresory,tak útočí na všechny,kdo to nechtěli nechat ututlat?Tak to potom pardon..A že nepotlačujete lidská práva?A co právo na názor?To mi je tu upíráno..A právo těch kluků na tom táboře na osobní bezpečí a zdraví?Někdo di tu zjevně vykládá zákony jinak..
30. listopadu 2008, 17:59
Pro ilustraci: ElMariachi je bývalý člen SPJF, který se na minulé Valné hromadě pokusil na nátlak svého otce neúspěšně vstoupit do Vedení SPJF.
Později pak, i díky svým agresivním útokům, podporovaných některými členy SPJF, útočil na Vedení SPJF i na celé SPJF, jako na organizaci, která polačuje lidská práva a která je před rozpadem.
Proto, že nikdy nebyl členem SPJF činným ve finanční nebo organizační sféře, své články stavěl na nepodložených informacích. Jeho komentáře a články jsou proto zcestné a nezakládají se na pravdě.
Později pak, i díky svým agresivním útokům, podporovaných některými členy SPJF, útočil na Vedení SPJF i na celé SPJF, jako na organizaci, která polačuje lidská práva a která je před rozpadem.
Proto, že nikdy nebyl členem SPJF činným ve finanční nebo organizační sféře, své články stavěl na nepodložených informacích. Jeho komentáře a články jsou proto zcestné a nezakládají se na pravdě.
30. listopadu 2008, 16:35
možná tedy ne všichni,ale děje se to - viz tábor pikárec a jeho přepad nebo ta "slavná" ukrajina..
30. listopadu 2008, 16:18
Čáp - nejsi tam aby jsi něco tajil,bez toho to ale stejně děláš a ostatní také,že?
28. listopadu 2008, 16:00
Prodej brožurek o JF a dalších foglarovských materiálů - zítra (tj. v sobotu) v Praze na MS ve vyjímání hlavolamu ježek v kleci, místo konání Emauzy od 9:00 hod.
28. listopadu 2008, 13:08
Čistě sémanticky je třeba odlišit rovinu obsahu informace a cílení informace. Neveřejné je v tomto smyslu to, co není určeno k UŠÍM veřejnosti (ale může se jí týkat), interní je to, co se veřejnosti netýká vůbec (nehledě na to, zda to může či nemůže slyšt) :-) Sorry, když už to studuju...
26. listopadu 2008, 22:30
A je tu nove vedeni SPJF! Tak hodne zdaru hosi a divciny :-)
26. listopadu 2008, 20:37
Brožurka o JF - viz dřívější informace - byla vytištěna. První prodej byl na Valné hromadě v sobotu 22. 11. Dnes odeslala tiskárna z Brna 250 kusů do Památníku nár. písemnictví na Strahově. Počet stran 232, cena 180 Kč.
26. listopadu 2008, 19:28
Dnes jsem dal letenku do obálky, zejtra se pošle.
26. listopadu 2008, 16:43
Inetrní znamená neveřejné. Doplním jako poměrně obvyklý případ např. dopis někoho ze SPJF, kdo se obrací na Vedení soukromým dopisem a chce odpovědi na konkrétní otázky nebo např. osobní údaje lidí, kterým se něco posílá nebo se o nic z jiného důvodu mluví. Definuje se to špatně, nicméně nikdo z nás není ve Vedení proto, aby něco tajil - proto si nás členstvo nevolí :-)
26. listopadu 2008, 15:24
Ne. Nehledě na to, že pojem cenzura ve smyslu veřejnoprávní oblasti neexistuje, pokusím se to vysvětlit. Veřejnou informací je prakticky všechno. Výjimečně se ale vyskytne informace, kterou není možné zveřejnit - např. překvapení, chystané k Setkání ve Sluneční zátoce nebo k výročí narození JF, přestože o něm Vedení SPJF hlasovalo. Obdobně se občas - v jako jakékoliv jiné organizaci - jedná o myšlenkovém vlastnictví SPJF či jiných osob (např. zdrojové kódy webových aplikací), o kterých lze veřejnost informovat pouze zevrubně. Myslím, že tento fakt je zcela evidentní.
26. listopadu 2008, 13:56
Veřejné a neveřejné informace - ty pojmy zavání cenzurou. Možná měl autor spíše na mysli veřejné a interní informace, ne?
26. listopadu 2008, 11:32
Jak jsou definovány neveřejné informace, kde je hranice mezi veřejnými a neveřejnými? CHtělo by to nějakou definici
26. listopadu 2008, 06:15
Teda spravit !!
26. listopadu 2008, 06:15
Super, bylo tě pěkný, potkal jsme další lidi, spal jsem v klubovně Dvou divochů (pochvala), akorát by si mohli hošani trochu zpravit podlahu:).
25. listopadu 2008, 23:44
Asi to třeba není pravda, ale přijde mi, že se VH účastní čím dál míň lidí. Škoda, že ani já jsem se nemohl zúčastnit. Gratuluji všem nově zvoleným členům vedení i výkonnému výboru a jako Pražák jsem rád, že ve vedení jsou dva členové pražské pobočky.
25. listopadu 2008, 23:31
Je pěkné, že každé další vedení obsahuje o jedna vyšší počet žen. Už se těším, až bude mít naše Sdružení i předsedkyni.